Wehkamp

en een nieuwe condensdroger. Ik hoop niet dat dit zo’n serie afleveringen wordt, maar bar veel vertrouwen heb ik er niet in. Hoewel het een aantal jaren geleden met de kledingkast ook goed ging. Anyway…

Gisteravond vlak voor sluit hebben wij telefonisch bij We kamp een nieuwe droger besteld. Binnen 24 uur geleverd, staat er op de site. Ehm, dit soort apparaten niet, die doen er een week over om vanuit ons magazijn naar uw huis te komen 🙂 Maar na een klein kwartier steggelen over het adres, de oude machine, de rekening etc. zou het volgens de jongeman helemaal geregeld zijn.

Vanochtend wordt ik tot mijn verbazing door dezelfde jongeman (ja, ja, stemherkenning) gebeld. Of hij een ietwat stomme vraag mocht stellen, want hij had een fout gemaakt. Hij had stad en land afgezocht naar ons telefoonnummer (dat schreef ie gisteravond toch op z’n kladje, wat ie blijkbaar later was kwijtgeraakt?) en of hij ons klantnummer kon krijgen. “Jongeman, daar hebben wij het gisteren over gehad, wij hebben nog geen klantnummer…!”

Zou volgende week onze bestelling nog in het systeem staan?

Afdrukken

Eén reactie

  1. Voor mij zijn dit redenen om gewoon naar de winkel te gaan. Gewoon naar de duurste winkel gegaan met de prijs van de goedkoopste en ik kreeg hem voor de laagste prijs mee…Puur omdat ik geen zin had om een eind te gaan fietsen.

Reacties zijn gesloten.