VodaMobilo Mislukt

Kijk, deze, die wilde ik hebben. Prepaid, voor eigen gebruik. Eentje die niet afgaat in damestasje zonder doel… enzo. Dus dat klepje leek me wel nuttig. Gezien bij telefoonwinkel, alwaar ik vorige week naar binnen liep. ‘Nee, mevrouw, die hebben we helaas niet op voorraad, vanaf volgende week dinsdag waarschijnlijk weer binnen’. “Oh”, riep lief, “heeft u een visitekaartje met telefoonnummer, dan kunnen we bellen vanaf dinsdag”. Raad je het al?

Dus ik vandaag bellen naar andere vestiging. Werd niet opgenomen… werd niet opgenomen… werd nog steeds niet opgenomen…. gvd..neem die telefoon eens op….niet dus.

Dus hoofdkantoor gebeld. ‘Goedemiddag, bestaat Vodafonewinkel in de Kalverstraat nog wel, want ze nemen de hele dag al de telefoon niet op! (telefoonwinkel, waar ze zelf de telefoon niet opnemen, goeie verkoopactie!)

“Ach mevrouw, dat is vervelend, ja, ze bestaan nog wel, maar hebben het waarschijnlijk druk; ik kan proberen u er mee door te verbinden”. Zo gezegd, zo gedaan. De doorverbinding mislukte ook, er werd niet opgenomen. Tuut, tuut, tuut…

Dus toch ernaartoe. Staat die hele winkel vol met wachtende mensen. En drie medewerkers, die zich ieder op 1 klant pp richten. (DFVM!*) Geen boe, geen bah, geen goedemiddag, ik kom zo bij u. Uiteindelijk toch die ene mevrouw getackled:” hebben julllie die op voorraad?” Wat denk je? “Nee mevrouw, en die krijgen we ook niet meer.”

Dus toch nog naar het vorige filiaal. Hing ie niet meer aan de muur. Bij navraag wisten ze niet of ze die nog binnen zouden krijgen, maar aan het gezicht te zien was dat zeer twijfelachtig. VodaMobilo Mislukt.

*DFVM = De Foute Verkoop Methode

Afdrukken